Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz gromadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.
This website uses cookies to improve and facilitate access to the website and to collect statistical data. You accept this by continuing to use the website.
Polityka prywatności / Privacy policy    OK
top of page

O nas

Podróżowanie na motocyklu to moja największa pasja.

Kiedyś postanowiłem, że uczynię z tego sposób na życie.

Od kilku lat organizuję unikatowe wakacje motocyklowe na jakie sam chciałbym pojechać.

Dla mnie najważniejsza zawsze była czysta radość z jazdy, wybieram więc kierunki, które są rajem pod względem dróg do jazdy na motocyklach.

Opisałem tu krótko historię powstania Love For Ride oraz to, co obecnie robimy, jeśli chcecie dowiedzieć się więcej, zapraszam do przeczytania.

Adam Dąbkowski
LOVE FOR RIDE

Historia powstania LOVE FOR RIDE

Motocykle i samochody to moja największa pasja, która nie chce mi przejść odkąd mocowałem do tylnej ramy swojego rowerku patyk, który podczas jazdy uderzając o szprychy wydawał dźwięk podobny do brzmienia silnika, super było to, że podczas przyspieszania, ten silnik wkręcał się na obroty!

Jakieś 10 lat temu, zacząłem realizować swoje marzenie o dalszych podróżach motocyklowych.

Przez ponad 6 lat, każde nasze wakacje odbywały się na motocyklu. Wraz z moją żoną zrobiliśmy ponad 70 000 km, gdzie naszym celem zawsze były najlepsze drogi do jazdy.

Odkrywaliśmy najpiękniejsze rejony Andaluzji, Wysp Kanaryjskich, Sardynii, Czarnogóry, Albanii, Grecji, Chorwacji, Słowenii, Alp Austriackich, Alp Włoskich, Alp Szwajcarskich, Alp Francuskich, Korsyki, Rumunii, Islandii, Kirgistanu, Tadżykistanu, Południa Francji, Południa Włoch.

Uwielbiałem te wycieczki, ale nie lubiłem długich dojazdów, które ze względów czasowych robiliśmy autostradami.

Już podczas tych podróży powstało Love For Ride, które na początku było mini portalem motocyklowych, na którym wrzucałem, robione przeze mnie filmy o motocyklach oraz drogach motocyklowych.

To, że nie lubiłem dojazdów, oraz to, że kilka razy byliśmy na wakacjach fly&ride, gdzie lecimy samolotem, a motocykl juz na nas czeka, zarezerwowany w wypożyczalni, zainspirowało mnie do pomysłu na wakacje motocyklowe.

Wykreował mi się pomysł na idealne wakacje motocyklowe, postanowiłem, że uczynię z niego swój sposób na życie.

Co robimy.

Oferta jaką tu znajdziecie jest wyjątkowa na skalę światową.
Zaprojektowaliśmy wakacje marzeń, o których sami zawsze marzyliśmy.

Naszą pasją są samochody i motocykle, jesteśmy biurem podróży,
które oferuje wakacje dla fanów motoryzacji w wyjątkowym stylu.

Organizujemy wakacje dla motocyklistów, na których nasi goście wspólnie z nami testują najnowsze motocykle,  w najlepszych do jazdy miejscach w Europie i na Świecie.

Podczas takich wakacji uczestnicy mieszkają wspólnie w wielkiej luksusowej willi, która dla nich organizujemy.

Obecnie realizujemy wycieczki w Andaluzji, na Korsyce i Sardynii, na Bałkanach, na Islandii, w Alpach i na Wyspach Kanaryjskich.

Od Października 2021 zaczęliśmy również organizować "Driving Holidays" na których Klienci testują Mercedesy AMG w tych samych, cudownych do jazdy również autami rejonach.

Naszą drugą działalnością jest również wynajem motocykli, luksusowych samochodów oraz domów i willi.

Zapraszam wszystkich fanów motocykli i szybkich samochodów na wakacje marzeń.

Adam Dąbkowski
LOVE FOR RIDE

KALENDARZ WYCIECZEK MOTOCYKLOWYCH

WAKACJE NA KTÓRYCH PRZETESTUJESZ NAJLEPSZE MOTOCYKLE

Kontakt

Jestem otwarty na wszelkiego rodzaju nowe możliwości

i ciekawe znajomości! Skontaktuj się ze mną!